Tuesday, July 17, 2012

Tudung Chiffon 3 Layer RM50.00, Tudung Chiffon 2 Layer RM40.00

Tudung ni semua akk buat ikut keselesaan akk.. jadi memang tak mungkin dapat kat mana2 di luar sana.. akk jenis memang tak pandai pakai tudung yang ada awning penuh.. sebab rambut degil asyik nak terkuar aje..

Tudung boleh letak keronsang di tengah2.. nampak cantik.. tapi akk tak nak rosakkan kain.. tukang jahit akk jahit dgn baik.. tudung terletak dan tidak menjongket..

Ramai yang nak lebih murah.. setakat ni.. sesuai dgn kualiti kain akk hanya boleh bagi harga mcm tu.. memang akk boleh beli kain RM5.00 semeter.. tapi itu utk lining dik.. lagi pun upah buat tudung ni mahal dari tudung 1 layer.. sian tukang jahit.. kita hargailah kerja dia..

Akk buat beberapa warna yang akk rasa macam cantik.. (hehe.. syok sendiri lagi..)

Awning Thai Silk



Awning Lycra Setengah Inci pengeras



Awning Lycra Setengah Inci pengeras


Awning Kain jeans Keras.. selesa dipakai. tak melekap di dahi




Awning Kain jeans Keras.. selesa dipakai. tak melekap di dahi


Ramai yang suka awning thai silk sebab warna dia akk rasa.. 


Awning Lycra Setengah Inci pengeras


Awning Lycra Setengah Inci pengeras


Awning Lycra Setengah Inci pengeras 


Awning Lycra Setengah Inci pengeras


1 comment:

Fatin said...
This comment has been removed by a blog administrator.